dr hab. Tadeusz Kowalski profesor uczelni
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Dyscyplina naukowa:
ekonomia i finanse, nauki o komunikacji społecznej i mediach
Zainteresowania badawcze:
https://www.wdib.uw.edu.pl/pracownicy/biogramy-i-dyzury/88-pracownicy/samodzielni-pracownicy-naukowi-wdiib-uw/380-prof-uw-dr-hab-tadeusz-kowalski">https://www.wdib.uw.edu.pl/pracownicy/biogramy-i-dyzury/88-pracownicy/sa...
Ukończył studia w Szkole Głównej Planowania i Statystyki (obecnie SGH, wydział Finansów i Statystyki). Doktoryzował się w 1985 r. w Instytucie Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Stopień doktora habilitowanego uzyskał w 1998 r. na podstawie rozprawy Media i pieniądze. Ekonomiczne aspekty działalności środków komunikowania masowego. Od 2004 r. na stanowisku profesora nadzwyczajnego UW. Specjalizuje się w zakresie ekonomiki środków masowego komunikowania, zarządzania w mediach oraz w mediach społecznościowych i ekonomii internetu.
Wypromował ok. 200 prac magisterskich i sześciu doktorów.
description of research interests:
He graduated from the Central School of Planning and Statistics (currently SGH, Finance and Statistics Department). He received his doctorate in 1985 at the Institute of Journalism at the University of Warsaw. He obtained the postdoctoral degree in 1998 on the basis of the dissertation Media and money. Economic aspects of mass media communication. From 2004 as an associate professor at the University of Warsaw. He specializes in the economics of mass media, media management, social media and internet economics.
He promoted about 200 Master's theses and six PhDs
Realizowane projekty:
Badania nad ekonomiką internetu oraz rozwojem platform cyfrowych, zagadnieniami przyszłości dziennikarstwa i komunikowania oraz nowymi koncepchjami teoretycznymi z zakresu ekonomii mediów
research projects implemented:
Research on the economics of the Internet and development of digital platforms, issues of the future of journalism and communication as well as new theoretical concepts in the field of media economics
Słowa kluczowe:
ekonomika i zarządzanie mediami, media społeczne
Słowa kluczowe:
media economics, media management, social media
Kontakt:
Odnośniki:
Odnośniki:
« Wstecz