dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska adiunkt
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Field of study:
communication and media studies
Zainteresowania badawcze:
Zainteresowania badawcze: 1. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi – media, nowe media, wizerunek i reputacja. 2. Komunikowanie polityczne. 3. Marketing polityczny. 4. Etyka komunikowania się – manipulacje, fake news, deepfakes. 5. Komunikacja społeczna. 6. Kampanie społeczne. 7. Nowe media.
description of research interests:
Research interests: 1. Crisis management - media, new media, image and reputation. 2. Political communication. 3. Ethics of communication - manipulation, fake news, deepfakes.
Realizowane projekty:
Obecnie realizowane projekty badawcze: 1.Media jako źródło wiedzy rolników, nr grantu/projektu: 418279. Badania: IRWiR PAN, WDIiB UW. Źródło finansowania: MNiSW Okres realizacji: 2019. 2. Badanie Audyt wizerunku online prezesów banków działających w Polsce. Źródło finansowania: własne Okres realizacji: 2019. Więcej: http://monikakaczmarek-sliwinska.pl/badania.html
research projects implemented:
Currently implemented research projects: 1. Media as a source of knowledge of farmers, grant no. / Project: 418279. Research: IRWiR PAN, WDIiB UW. Source of financing: Ministry of Science and Higher Education. Implementation period: 2019. 2. Audit of the online image of the presidents of banks operating in Poland. Source of financing: own Implementation period: 2019. More: http://monikakaczmarek-sliwinska.pl/badania.html
Słowa kluczowe:
zarządzanie sytuacjami kryzysowymi kryzys media
Key words:
crisis management media social media
Contact:
Odnośniki:
Links:
« Back