dr hab. Dariusz Tworzydło profesor uczelni
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Field of study:
communication and media studies
Zainteresowania badawcze:
Moje zainteresowania badawcze dotyczą głównie obszaru public relations ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kryzysowego. Oprócz pracy na Uniwersytecie Warszawskim, jestem doradcą zarządów firm. Zarządzam także agencją public relations. Wykonuję ekspertyzy i badania. Opracowuję strategie. Jestem autorem ponad 240 artykułów naukowych i publicystycznych, skryptu, prac badawczych oraz książek. Wydałem min.: Public relations. Praktycznie (Newsline 2017), Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju (PWN 2006), Akademia samorządowego wizerunku (INFOR 2005). Jestem członkiem Rady Naukowej Kwartalnika Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych Instytutu Lotnictwa w Warszawie, recenzentem, członkiem zespołu recenzentów czasopisma Studia Medioznawcze. Od roku 2004 jestem członkiem jury Ogólnopolskiego Konkursu „Złote Spinacze” na najlepszą kampanię public relations organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Od 2001 roku organizuję Kongres Public Relations.
description of research interests:
My research interests concern mainly the area of public relations with particular emphasis on crisis management. Apart from working at the University of Warsaw, I serve as an advisor to the management boards of companies. I also manage a public relations agency. I conduct expertise and research. I develop strategies. I am the author of over 240 scientific and journalistic articles, scripts, research papers, and books. I have published among others the following books: Public relations. Practically (Newsline 2017), Public relations. Social significance and directions of development (PWN 2006), Academy of Local Government Image (INFOR 2005). I am a member of the Scientific Council of the quarterly called Marketing of Scientific and Research Institutions of the Institute of Aviation in Warsaw and a member of the team of reviewers of the Media Studies journal. Since 2004 I have been a member of the jury of the National Competition "Golden Clips" for the best public relations campaign organized by the Association of Public Relations Companies. Since 2001, I have been organizing the Public Relations Congress.
Realizowane projekty:
Wśród najważniejszych projektów badawczych realizowanych przez mój zespół znajdują się: 1/ zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations w Polsce i UK 2/ etyka w public relations 3/ psychologiczne aspekty zarządzania w sytuacjach kryzysowych.
research projects implemented:
research areas: 1/ crisis management 2/ ethics in public relations 3/ psychology in public relations
Słowa kluczowe:
public relations, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, relacje z mediami
Key words:
public relations, crisis management, media relations,
Contact:
Odnośniki:
Links:
« Back